tirsdag 19. januar 2010

Scrappe hilsen.

Kjære Lambi, takk for en kjempe koselig scrappedag hos deg igår!!! Utrolig gøy..mye latter, god mat og flott musikk du! Konsert snart:-)..Hehe...Fornøyd ble vi med Loène også?
Gleder meg til neste treff allerede:-)

Samler på mye rart til scrappingen får jeg høre titt og ofte:-)
Sist nå er, inspirert av Pia, DORULLER!!
Syns penneholderen hun har laget var utrolig fin!

Ønsker alle som er innom bloggen en strålende tirsdag!
Takk for alle kommentarene dere legger igjen:-)
Klem Laila.

4 kommentarer:

  1. Åååå,takk for igår! Det var sååå utrolig hyggelig, muntert, morsomt og kreativt...iallefall litt kreativt (jeg klarte vel knapt en LO,hihi). Men slike dager må vi helt klart ha flere av, og jeg gleder meg til konsert også,hihi! :) Vi sees igjen på lørdag så det blir spennende å så hvor kreative vi klarer å være da eller om det kun blir skravling.. ;) Ha en super dag videre! Klem klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Det høres ut som dere har hatt en trivelig kveld! Slike kvelder er gull verdt, men det er sjelden jeg produserer så mye der og da. Men jeg blir veldig inspirert til å handle nye scrappesaker, prøve nye teknikker etc i etterkant :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg! Er rimelig fersk selv, men du verden så moro det er! Det er jo så masse herlige, kreative og koselige jenter der ute!
    Så flotte Lo'er du lager, skjønner jo at jeg snart må prøve meg på det, her går det stort sett i kort.
    Legger meg som følger hos deg jeg, håper det er greit.
    Ha en super dag!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har,og så fine ting du lager!legger meg til som følger,og gleder meg til å titte innom igjen!
    Klem,Janne

    SvarSlett