mandag 11. januar 2010

Opp og ned



Ble inspirert av Hege til å klippe litt bilder. Syns det passet bra her på berg- og dalbanen.
Bakgrunns arket er fra Basic Grey. Har brukt to Quic-kutz alfabet, chocolate og metro, i rød foam.
Bildet ble tatt i nydelig høstvær, høstferien 2009, brukte noen høstblader fra Løiten Lys.
Stanset ut QK-berg og dalbane og snømann sirkler. Et smil passer bra for alle som liker dette adrenalin kicket. Selv syns jeg det er tryggest med bena godt plantet på bakken:-). Gjerne med kamera. Ihvertfall her!!
Fikk metall swirlen av Hege (tusen takk), den ble pyntet med noen blå bling stener. Hadde også inng. billetten til pynt.
Det skal i album til min sønn...så ingen blonder og blomster her:-)



QK- berg og dalbanen er stanset ut i sort, blå og rød foam.
Den kommer jeg til å bruke flere ganger..veldig fornøyd med den:-)

4 kommentarer:

  1. Ja dere scrappet vel sammen her om dagen du og Hege! Håper dere koste dere! :)
    Dette ble en fartsfylt og herlig LO Laila! Kult med det utklipte bildet og hvordanhar du fått til effekten bak av berg og dalbane sporene...er det store bilder hvor du har klippet ut sporene bare eller er det kanskje stempler...kjempe stilig!!! Stilig med teksten langs skinnen og bruk av biletten! OG selvsagt likte jeg QK berg og dalbanen....her kom den virkelig til sin rett! Kjempe fin!! :) Ha en god natt...og dersom du leser dette i kveld eller i morgen tidlig...hva med en liten tur på Bikuben i morgen? ;) Sms meg! Klem

    SvarSlett
  2. Det er den kuleste berg og dalbane LO'en jeg har sett! Skikkelig fart i den. Og hvis jeg skal si det - her har du fått til noe som ikke vanligvis er din stil. FLott valg av ark og farger. Og ikke minst klippingen da, haha. Nå er det ikke bare jeg som "ødelegger" bildene mine! Og bikuben med Elise høres farlig ut! hahaha, igjen! Haha en fin dag!

    SvarSlett
  3. For en stilig LO du har laga!!!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett