torsdag 18. desember 2014

GOD JUL :-)

Håper alle bloggvenner som er innom har en fin førjulstid. Her er noen av mine prosjekter i desember :-) Ferdig fargelagt dette søte motivet..bare litt ekstra glitter på pels kraven. Trærne i bakgrunnen er konfekt papir..gir en fin litt boblete effekt:-)
Mange av årets julekort er inspirert av min kalender produksjonen. Går i inch:-) Mange puncher og kjente dies er med! ...som alltid:-) Storkoser meg med Maja mønster ark og motiv arket med tags/motiv. Tror aldri jeg har brukt crop-o-dien såå mye noen gang. De minste perlene er festet med micro glue-dots..og hvorfor ikke jeg har kjøpt det før skjønnner ikke jeg:-) Perle boksene har minket betraktelig. Og da må man jo plutselig kjøpe nytt:-) Helt greit!
Favoritt tiden i løpet av året er helt klart den fine adventstiden! Forberedelser med julekort, gaver, lys/stjerner i vinduene, julepyntet hus og hyggelig samvær med familie/venner....MASSE JULEMUSIKK...love it! Borte bra med hjemme aller best er for meg så sant så sant i desember:-) Litt lite tid til bloggen i desember..bare vært innom å kikket i ny og ne. Det lages såå mye fint rundt omkring og alltid mye inspirasjon å hente. Forhåpentligvis mere bloggetid neste år...og det er jo ikke lenge til:-) Tusen, tusen takk for alle fine kommentarer i 2014!! Ønsker alle som er innom EN RIKTIG GOD JUL og ET GODT NYTT SCRAPPE ÅR!!

7 kommentarer:

  1. Så mye flott,Laila!! Nydelige kalendere!
    Ønsker deg og familien en riktig god jul!
    KLemmer,Kari :)

    SvarSlett
  2. Mange og flotte prosjekter du har laget:)
    Jeg er enig med deg, at den beste tiden på året er adventstiden:) Jeg er ikke ferdig med all juleproduksjon enda. Men det er for de at jeg hele tiden lager meg nye prosjekter;) Jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage årskalendere til mine 4 søsken. Og det tar jo sin tid. Har 3 igjen å lage. Og i natt kom jeg på at jeg ville lage kvikklunsj kort til mine 4 tantebarn. Og ja da, jeg satte i gang;) Hjeeelp alt dette skal være ferdig i dag;) En får ta natten til hjelp tror jeg. Kos deg masse i julen og så ønsker jeg deg også et nytt og fin scrappe år:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Nydelig kort du har laget og kalenderne dine er bare så utrolig flotte :-) Maja Design har utrolig mye fine ark, de er så fine at jeg ofte får problemer med å bruke de :-) Tusen takk for hyggelig kommentarer i bloggen min i året som har gått . Ønsker deg og dine en riktig god jul og ett godt nytt år!
    Klem

    SvarSlett
  4. Her var jammen mye flott, nydelige kort og lekre kalendere:)
    Ønsker deg en fin og koselig julehøytid:)
    Klem Bente:)

    SvarSlett
  5. Her var det mye lekkert Laila, flotte kort og lekre kalendere!
    Håper du har hatt ei fin jul så langt - og godt nytt år når den tid kommer!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har laget.
    Jeg ønsker deg et kreativt og godt nytt år.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  7. Mye lekkert Laila!
    Et riktig godt nytt år ønskes deg:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett