torsdag 16. oktober 2014

Søte sugar Nellie igjen:-)

Er bare så glad i dette motivet:-) Hun er fargelagt med Promakers. Unik diesen ble kjøpt hos Scrapmagasinet på messa i Lillestrøm i september..og staffeli-kortet ble lagd der. Masse 3D puter!!!! Div punhcer, swirler, roser, perler og Maja ark...da stooooorkoser jeg meg!!
Gøy å lage kort i litt annerledes farger også:-) Idag var det skikkelig vinterstemning her på Østlandet...så fremover tror jeg det blir noen julekort uten stress:-) Ha en fin helg!!

18 kommentarer:

  1. Nydelig kort,Laila!Så herlige farger og masse flotte dies!
    Jeg drar på treff i helgen :)
    Ønsker deg en flott helg!
    KLemmer,Kari :)

    SvarSlett
  2. Et flott fargelagt motiv :) Liker også dette motivet veldig godt. Blir ikke noe mer fargelegging her, da jeg har solgt alle tusjene mine.
    Et fint sammensatt kort, i farger og detaljer:)
    Ønsker deg også en fin helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Kjempeflott staffelikort og motivet er helt nydelig. Utrolig flott fargelagt også. Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  4. That is a beautiful card Laila!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Liker godt fargekombinasjonen blått og brunt.

    SvarSlett
  6. Lekkert kort Laila! Nydelig fargekombo, og søtt motiv ja :) håper du kosa deg på messa!
    Ha en flott helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  7. Så vakkert kort. Nydelig motiv og masse fin pynting!

    SvarSlett
  8. Så nydelig kort, med kjempesøtt motiv og lekre litt utradisjonelle farger. God helg :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort i høstfarger, motivet er kjempesøtt og fargelagt i nydelige farger.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Nydelig kort , med mange fine dieser på!
    Motivet er jo så flott!
    Her kjører jeg med sommerdekk fremdeles, så jeg håper det blir en stund til vi får vinterstemning her hos oss .
    Ha ei fin helg,klem

    SvarSlett
  11. Å så lekkert Laila, nydelig motiv og fargevalg :) Ha en fin ny uke!! Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  12. Dette var nydelig,flotte farger, herlig jente og flott bruk av dies, klem bente:)

    SvarSlett
  13. Å, så søtt og fint dette var :)
    Tusen takk for koselige ord i bloggen min, jeg setter stor pris på det.
    Jeg ønsker deg og ei fortsatt fin og kreativ uke.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  14. Nydelig kort du har lagd.

    Ja, jeg har sett de smykkeskrinene til Merete, de er nydelige. Jeg lagde adventskalender til det ene barnebarnet mitt i fjor på samme måte, ikke av fyrstikkesker men esker som jeg har brettet selv. De blir større enn fyrstikkeskene og jeg holder nå på med en til nummer to ;) (eskene på dagbokside 20. okt.)

    Ha en riktig fin kveld og god helg, klem :)

    SvarSlett
  15. Nydelig kort og så herlig motiv.
    Du er så flink til å pynte og fargelegge.
    PS : Tusen takk for et hyggelig treff i går.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  16. Nydelig kort og herlig jente motiv. Diesen var bare så utrolig fin :-) Tenk å få ett kort med DEN teksten ..........

    SvarSlett
  17. Nydelig kort i flotte farger! Herlig det motivet og du har fargelagt det så flott!
    Jeg fikk ikke kommet meg på treffet den gangen og ikke forrige gang heller. Det er ikke alltid ting blir som man har planlagt, men jeg har håp om at livet snart er sånn nogenlunde tilbake til normalen :)
    Ha en fin lørdagskveld og en flott søndag!
    klem Unni

    SvarSlett
  18. Nydelig kort Laila og motivet er jo bare så skjønt :)
    Klem

    SvarSlett