torsdag 26. desember 2013

Siste julekortet i 2013:-)

Advent og julehøytiden er favoritt tiden i løpet av året. Tid og samvær med min kjære familie betyr alt! Koselige juledager med våre faste juletradisjoner kan ikke ha det bedre. Lys i hver eneste krik og krok:-)...god mat og gaver hos alle falt i smak:-) Love my family! Har et julekort med en av mine favoritter fra bilmålarna idag...pluss litt annet stæsj:-)
Tusen takk til alle bloggvenner for alle fine kommentarer i 2013:-) Ønsker alle som er innom en strålende romjul og et godt nytt scrappe år!!

12 kommentarer:

  1. That is a really wonderful card Laila!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort :)
    Ha en fortsatt God Jul.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Kjekt med gavekort på bikuben, og dieser er så kjekke til hobbyen vår!
    Jeg ønsket meg sokkeboka til Bitta Mikkelsborg, la ut ønsket mitt på facebook og fikk ikke mindre enn to bøker av barna mine, så nå kan jeg bytte den ene i en annen kjekk hobbybok :)
    Ha en fortsatt fin romjul til deg og dine, klem

    SvarSlett
  4. He,he, glemte helt å kommentere julekortet ditt, men det var flott !! Klem igjen

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort og kjempesøtt motiv:)
    Tusen takk for alle besøk og gode kommentarer i 2013, ønsker deg ei trivelig romjul og et scrappende Godt Nyttår!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  6. Kjempesøtt motiv og nydelig kort, blir så lekkert med dies og puncher:)
    Likte også veldig godt arkene du har brukt.
    Kos deg videre med familie, lys og tradisjoner.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig julekort! Flotte julefarger og mange herlige detaljer. Søtt motiv :)
    Fortsatt god romjul!
    klem Unni

    SvarSlett
  8. skikkelig flott julekort med masse fine detaljer.

    God jul og godt nyttår!

    SvarSlett
  9. Nydelig kort!
    Flott pyntet som alltid:)
    Ha en fortsatt fin romjul og kos deg.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  10. Kjempefint kort i julefarger.
    Ha ei fortsatt fin julefeiring.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  11. Ett aldeles nydelig julekort :-) Håper du koser deg i jula. Ser fram i mot mange koselige scrappe stunder i året som kommer :-) Klem

    SvarSlett
  12. Godt nytt år Laila :)
    Nydelig som alltid, med mange mange fine detaljer :)
    Gleder meg til å følge deg i 2014 også.
    Jeg elsker også denne fine juletiden, som nå går mot slutten. Litt godt det også Mange tøffe dager.
    Nyttår klem fra Connie

    SvarSlett