mandag 16. desember 2013

Lilla julekort:-)

Ønsker alle en fin adventstid med et lilla julekort:-)
Ikke så ofte jeg bruker vintage motiv...men falt pladask for dette fra de siste Maja arkene. Brukt masse 3D puter, roser, søte bjeller fint til jul:-), litt perler og noen puncher i sving.
Alle julekort er i boks! Porto vennlige og ikke ble sendt i posten igår:-) Vi er i den fineste tiden av året synes jeg:-) Prøver ikke å stresse med alt som skal gjøres i orden før jul. Riktig god jul ønskes fra meg til alle bloggvenner som er innom:-)

16 kommentarer:

  1. Så flott kort Laila, elsker lilla jeg!Ha ei fortsatt fin førjulstid :-)

    SvarSlett
  2. Et koselig kort, med et fint motiv, og fint danderte blomster:)
    Er enig med deg, at tiden før jul, er den fineste tiden på året:)
    Jeg pleier som regel å være ferdig med det meste til 1 advent, så jeg kan kose meg frem til jul:)
    Ønsker deg også en flott førejulstid:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Nydelig kort,Laila!Herlig bilde og liker godt lilla til jul!
    Ønsker deg en flott førjulstid og jul når den tid kommer!
    Go`klem Kari :)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig kort, flotte farger og så disse lekre arkene fra Maja, klem bente:)

    SvarSlett
  5. Nydeleg kort :)
    No va det altfor lengje sidan eg har vå innom her.. Dagane går so i eitt. Ser fram til fred & ro.
    God Jul til deg :)

    SvarSlett
  6. hvor er det et smukt kort med så mange fine detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Så lekre julekort du har laget, kjempefine. Takk for gode kommentarer i bloggen min. Varm klem!

    SvarSlett
  8. Åh dette var lekkert! Nydelig motiv, skjønner godt at du falt for det! Jeg har kjøpt veldig få juleark i år, hadde så altfor mange fra før. Har prøvd å la være å se på de nye arkene, men søren at jeg har gått glipp av dette da! Nydelige farger du har brukt og lekkert dekorert med blomster og punchekant.
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott! Lekkert med lila og så nydelig pynta :-)

    Tusen takk for dina fina ord, de varmer gott skal du vite!

    Önsker deg en fin jul vennen!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  10. Det er jo så lekkert Laila!:))
    Noen ganger så tenker jeg på hvorfor jeg ikke bruker mer vintage motiver- det finnes jo så masse fint!:))

    God jul til deg og dine!:))
    Klem

    SvarSlett
  11. Så mye lekkert du tryller fram. Jeg blir helt imponert av kreativiteten din. :-) Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år og et kreativt nytt år!

    SvarSlett
  12. Underbart kort! Ha en riktigt God Jul! =D
    Kram
    Malin

    SvarSlett
  13. Aldeles nydelig Laila!
    Lekre farger og flotte detaljer:)
    Takk for inspirasjon og koselige kommentarer.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  14. Et lekkert julekort, de nye papirene fra Maja er jo så nydelige!
    Takk for alle hyggelige kommentarer i året som har gått, gleder meg til å se mer av det du lager i 2014. God jul og godt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  15. Jeg er den lykkelige mottager av dette kortet, tusen takk Laila. Det er nydelig, og får nok henge fremme til neste jul! :-)

    SvarSlett
  16. Kjære deg!
    Så masse fint du har laget. Spesielt nydelig dette med Maja Design. Jeg kjøpte også arkene før jul, men fikk ikke tid til å lage noe....
    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer du har gitt. Dessverre er jeg fryktelig sløv med å kommentere.
    Håper alt er bra med deg og at du får et strålende flott år i 2014.
    Ha en fin dag!
    Stor klem fra
    Randi :)

    SvarSlett