fredag 24. mars 2017

To rosett kort.

To rosett kort hos meg idag. Syns det er kjempegøy å lage disse:-) Inspirasjon fra blogger og treff er super kjekt! Lag på lag og 3D puter.. me like:-)
Punchkanter fra MS punch, div dieser, litt roser/perler og fargelagt motiv...så er kortene i boks. Alt kjent for en glad scrapper:-) Kommer nok et par babykort til i bloggen før påske. Kit for et rosa og et blått kort er klart:-) Me like:-) Maja arkene innbyr jo bare til korting:-) Ikke sant? Ønsker alle som er innom en riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. Aldeles lekre disse rosettkortene og gleder meg til de neste du legger ut:) Og majaarkene er bare så nydelige:) Ha ei fine helg:)

    SvarSlett
  2. 2 fine rosettkort med mange fine detaljer og pynt på:)
    Ønsker deg en fin helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Så søte kort du har laget her :-) Me like :-) Ønsker deg en flott helg :-)

    SvarSlett
  4. Ååå så lekre disse rosettkortene er. 😀

    SvarSlett
  5. Så yndig og fint.
    Jeg ønsker deg en fin påske.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort!! Nå skal vi se om jeg også blir litt aktiv i bloggen igjen.

    SvarSlett
  7. Ser at det går litt opp og ned i din blogg også, men håper du koser deg med papirer osv selv om du ikke legger så mye ut. Nydelige rosett kort du har laget her. Har ikke prøvd de enda men må jo prøve en gang. Har helt glemt å svare deg på om jeg skal på stempelmessa på Lillestrøm. Det skal jeg har betalt for lørdag og søndag men spørs om det kanskje bare blir lørdagen :-) Håper alt er bra med deg. Klem

    SvarSlett