søndag 2. juni 2013

Kort og kurv

Hadde et kjempe koselig scrappetreff på Skedsmo igår! Siste før sommerferien....neste treff blir først 6 september:-) Lagde bl.a. denne kurven og kortet til min kjære mamma som har bursdag til uka. Har brukt 2 lilla bazzil, 1 off-white bazzil og et mønsterark fra papirdesign. Og som alltid masse roser, swirler og bling! Tekst stempelet med "De nære ting" en favoritt hos mottakeren ihvertfall så lenge jeg har levd! Tilda i lilla kjole er også med:-) Mye hopp og sprett og tjo og hei når jeg lagde kurven. Strimlene bare løsnet. Så til alle som skal lage denne...følg tutorialen litt nøyere enn meg:-) Ønsker alle som er innom en strålende uke! Håper vi alle får sol fra skyfri himmel:-)

31 kommentarer:

  1. Dette settet var aldeles nydelig. Så flotte papirer og farger.
    Moren din kommer til å bli helt overveldet av begeistring :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort og kurv. Lekkert pyntet. Det blir nok en glad og stolt mamma tenker jeg:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  3. Så flott den ble! Nydelige farger og lekkert pyntet.
    Takk for i går!

    SvarSlett
  4. Alldeles nydelig sett du har laga. Det mønsterarket er bare sååå lekkert. Knallfint, Laila. :-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig korg du har laga!!!

    SvarSlett
  6. Takk for sist :-) Så nydelig kurven og kortet ble :-) Flink du Laila ....å neste kurv kommer sikkert til å sprette litt mindre ;-)

    SvarSlett
  7. Å så herlig å kunne gi bort noe så lekkert.
    Nydelige farger du har brukt.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  8. WOW, for et lekkert sett, Laila:)
    Her høljer regnet ned, men vi krysser fingrene for at det blir kortvarig:)
    Ha en fin uke!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  9. WOW! Så lekker kurv! Helt nyydelig! Vakre farger, fantastisk flott pyntet! Hvis jeg skal prøve meg på den kurven noen gang tror jeg at jeg må komme hit og smugtitte litt :)
    klem Unni

    SvarSlett
  10. Lekkert, kurven er nydelig. Tenker nok din mor setter stor pris på dette. Ha en finfin uke, klem

    SvarSlett
  11. WOW for et lekkert sett i nydelige farger og vakkert dikt:) Flott pyntet og litt av en jobb du har gjort her, denne setter nok din mamma pris på,
    Ha ei fine uke, klem bente:)

    SvarSlett
  12. Så vakkert et sett. Nydelige farger, og mange herlige detaljer. Litt av en jobb kan jeg tenke meg.

    Ha ei strålende uke du også!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  13. Så nydelig kurv og kort!! Lekre ark og så smakfullt pyntet!Tenker moren din blir veldig fornøyd med dette!!
    Ha en strålende uke!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  14. Så vakkert, nå blir nok mamman din glad :-) Takk for hyggelige kommentarer hos meg, det setter jeg stor pris på. God sommer :-)

    SvarSlett
  15. Så nydelig den kurven ble!!! Og herlige farger. Stempelet til de nære ting har jeg også, jeg synes det er en veldig fin tekst. Og jeg har notert meg alle datoene for treff til høsten og satser på et litt bedre år når det gjelder de treffene! Klem fra meg i garasjen!

    SvarSlett
  16. Hei...så flott denne kurven ble,heldige mammaen din som får noe så fint.Godt jobbet synes nå jeg ,flink du ,Herlige farger også har notert treffene for høsten
    klem Eva

    SvarSlett
  17. Åhh så lekre farger og nydelig pyntet kurv og kort, nå blir nok mamma´n din glad.
    Sees til høsten :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  18. Nydelig kruv og kort:) Mange fine detaljer og et flott fargalgat motiv:)
    Ønsker deg en fin onsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  19. For et nydelig sett til din mor!!
    Hun blir nok kjempeglad for dette :)
    Ønsker deg en fin dag, klem

    SvarSlett
  20. Så nydelig sett. Dette ble hun nok glad for :)
    "De nære ting" er også min favoritt. Ble så glad da jeg så det var kommet et stempel med den teksten.
    God helg :)

    SvarSlett
  21. For et lekkert sett, herlige farger og nydelig pyntet!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  22. Hei

    Dette var også kjempe fint. Du er flink:) Dessverre klare jeg og glemme treffet, men nå har jeg notert 6/9. Ha en god sommer.

    SvarSlett
  23. Så masse flott du lager!:))
    Håper du får en flott sommer!:))
    Klem.

    SvarSlett
  24. Fantastiskt fin korg med tillhörande kort!

    SvarSlett
  25. Så flott sett, herlig bretting og flotte farger og detaljer med puncher og alt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  26. Utrolig flott, likte fargevalget ditt veldig godt!!!
    Eva Gro

    SvarSlett
  27. Woooow så lekkert :)
    Nydelige farger og lekkert pyntet.
    Fortsatt god sommer
    Klem Connie

    SvarSlett
  28. Takk for hyggelig hilsen i bloggen.
    Vi ses på messe på lørdag!

    SvarSlett
  29. Oi, så fint!! Elsker fargene du har brukt og både kortet og kurven er nydelige! Tusen takk for koselig kommentar i min blogg :) Er så hyggelig å få kommentarer utenom de jeg får fra utfordringene jeg deltar på :)
    Ha en fin uke! Klem!

    SvarSlett
  30. Your basket is truly adorable

    SvarSlett