torsdag 23. september 2010

Info om scrappetreff på fredag:-)

Nå på fredag, 24 september, blir det scrappetreff på Skedsmokorset!
(Neste treff blir 22. oktober:-)
Stedet er Menighetshuset ved Skedsmo Kirke. Vi har lokalet fra kl 17 og utover:-)
Prisen er 50,- pr pers.
Alle tar med seg egen drikke...vi har vannkoker og ev kjøkken til disp.
Mat bestiller vi ute..de som vil kan også ta med noe selv...ingen bestillings plikt her:-)

Foreløpig er vi 9 på meldte, pr skrivende stund, vi har plass til ca 20.
Hjertelig velkommen til deg som leser og har lyst på en kreativ kveld sammen med noen glade scrappedamer:-)

Legg igjen en kommentar eller send en mail (laila-hirsti@hotmail.com) hvis du kommer.
Vi holder på til vi ikke orker mer..hihi... Det vil si sent!!


Ha en fin torsdag! God helg til dere alle:-)

11 kommentarer:

  1. Å det hørtes koselig ut!! Hadde formen vært på topp kunne jeg gjerne tenkt meg å komme,men kansje det kommer en mulighet senere:)
    Kos dere:)))
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Å det hørtes utrolig koselig ut; var så koselig å sitte sammen med dere på messa! Skulle gjerne bodd litt nærmere nå merker jeg; kos dere masse!!! Supert initiativ :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg MASSE til 22. oktober!!
    Kos dere i morra, jeg sitter hjemme med svigerfar :-)

    SvarSlett
  4. Høres gøy ut! :D
    Kos dere! <3<3
    God helg <3<3
    Klemz :)

    SvarSlett
  5. Kos deg masse på treff! Sånt er moro!
    Masse nydelige kort i bloggen din siden sist jeg var innom! Ha en strålende helg da! ☺

    SvarSlett
  6. Skulle nok bod nærmere! :) Kos deg masse , Laila! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Kos dere masse i morra! Synd jeg ikke får blitt med, men jeg kommer sterkere tilbake i oktober :) Gleder meg allerede!

    SvarSlett
  8. dette hørtes koselig ut, har enda ikke kommet meg på noen treff.
    Må sjekke ut hvor dette er i forhold til der jeg bor, så kanskje jeg kan bli med en gang...

    SvarSlett
  9. Åååå... dette høres så gøy ut. Bare så dumt at gubben er bortreist, og jeg har ingen andre til å se etter barna. Skulle gjerne ha vært med, men kanskje neste gang hvis jeg får lov??

    SvarSlett
  10. Naw! Sött! Och vilken härlig stämpel, den har jag aldrig sett förut! Vackert målat som vanligt :) Brukar också längta tills nästa gång direkt när jag kommit hem ;)

    Ha en härlig söndag :)
    Kram!

    SvarSlett