onsdag 17. mars 2010

Et enkelt vår kort:-)

Det ble noen strålende dager på Ski-treff
i helgen!! Møtte mange kjente, nye blogg venninner og noen ukjente:-) Felles tegnet er at alle er sosiale, blide, kreative, hyggelig på alle måter og morsomme å være sammen med:-)
Masse inspirasjon å hente fra alle sammen. Var ganske effektiv, ifølge flere. Hadde planlagt noen LOèr før avreise(hvilke bilder og ark) og det hjelper jo masse da:-). Takk til dere alle som gjorde det til en strålende helg! Allerede meldt meg på i oktober:-).

Har laget et vår kort med denne søte troll jenta igjen:-) Ble litt blomster, blonder, perler og spellbinders rammer. På forsiden har jeg også med sølv netting, nål, sommerfugl charms og noen retro punch blomster.

Ønsker alle en kjempe fin og kreativ onsdag!

28 kommentarer:

  1. Så flott kort! Likte godt fargevalget, turkis og rosa er så fint sammen. Innsiden er kjempefin :0)

    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt ei strålende helg...
    (blir litt misunlig, skulle ha vært der selv)

    Kortet er kjempefint. Å så nydelig lite troll da:)

    Ha en toppers dag!

    SvarSlett
  3. Wow dette var jammen flott!!! Ser at du har dilla på blomster og roser ja, og skjønner det godt, blomster pynter virkelig opp et kort.
    Nydelig border og rammer du har brukt her, ønskelisten min blir lang etter alle besøkene her og der, det finnes så masse flott man kan bruke. Digger bakgrunnen din, tøft og kreativt.
    Så bra du fikk inspirasjon på treffet, jeg tenkte masse på dere; håper jeg får det til neste gang. Det høres kjempegøy ut!!!
    Ha en super uke videre Laila, og takk for alle de koselige hilsnene dine :-)
    Har ei syk jente hjemme i dag, så da kanskje jeg får satt meg ned å laget noe.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Ja, har meldt meg på, på scraporama, også mjøstreffet i juni, men var for sent ute, det var fult på ski treffet. Men fikk med meg treff på hamar i feb, dette ga mersmak. Hadde det så fint der.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort, Laila. Så fin plassering av jenta i rammen med blomstene under. Du er utrolig effektiv. Har med deg alt til LO'ene og kortene du skal lage og er målrettet. Jeg har med "alt", bilder som skal scrappes, - og det er all planlegging. Ganske "nedtur" å sitte ved siden av deg som bare "smeller" sammen. Nyttet ikke å be deg om å ta det med ro en gang, hahaha. Du er kjempeflink. Og så hyggelig å være sammen med. Gleder meg til å være på scraporama med deg.

    SvarSlett
  6. Knallfint kort!Liker så godt de friske fargene dine!Neste gang vil jeg også være med på skitreff!Vil,vil,vil!!!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  7. Nydelig kort. Masse flotte detaljer. Stilig med sølvnettingen inni ramma. Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  8. For et herlig kort, Laila:O) Lekre farger, flott design. Liker netting arket og de lekre punchede bordene, nydelig.
    Takk for alle fine ord i bloggen min;)
    Ha en stårlende onsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  9. Takk for sist, ja, det var helt strålende. Har også sikret meg plass på neste treff. Skal på Mjøs-treffet i juni også, jeg da!!!
    Nydelig kort du har laget, og motivet er kjempesøtt.

    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort, flott pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  11. Herlig.
    Enkelt du lissom, her er det jo mase detaljer.
    likte den borden med roser under, nydelige farger sammen også.
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  12. Langt i fra enkelt, men helt nydelig er det ! Jeg falt pladask for ramma og bordene, og så lekkert med rosene! Herlig og søtt motiv :)
    Jeg har også allerede meldt meg på til høsten igjen, og Mjøs-treffet:)
    Helgen var helt super, selv om jeg nesten ikke fikk lagd noe :o) Det var kjempekoselig å treffe deg!

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  13. Nydelig kort med mange flotte detaljer!!
    Turkis og rosa er kjempeflott sammen :-)
    Klem fra Mona :0)

    SvarSlett
  14. Et nyyydelig kort i flotte farger :)
    Klem fra Berit.

    SvarSlett
  15. Lekkert kort. Nydelig pyntet og det var utrolig fint med rammene og spesielt den med nettingen bak, skikkelig stilig. Klem

    SvarSlett
  16. Lekkert kort i flotte farger og nydelig pyntet. Takk for hyggelig hilsen på bloggen, setter pris på det :) Ha en fin kveld videre. Klem

    SvarSlett
  17. Tusen tusen takk for en suuuper helg! :) Gleder meg kjempe masse tilø neste Ski treff alt jeg også, men heldigvis sees vi jo før det!!! ;) Ja, gjett om du er effekiviteten selv da....jeg er som Hege...har med nesten alt jeg eier og har kun planlagt bilder....også sitter jeg der da og får ikke gjort noe (nesten) for det skjer jo så mye rundt meg på treff som jeg jo må få med meg nysgjerrig og sosial som jeg er, hahaha! ;) Kortet du har laget her har helt nydelige farger! Hvitt og turkis sammen med innslag av sølv og rosa var nydelig! :) Kjempe stilig med nettingen bak spellbinders rammen, trolljenta er kjempe søt - ser du har brukt dine nye Promaker tusjer, er det ikke artig! :) Også stilig med glass perlene på bordene på siden! :) Du lager virkelig flotte kort fortiden altså! Klem

    SvarSlett
  18. nyyydelig kort med lekkre farger. kjempefint pyntet inni..

    klem

    SvarSlett
  19. Dette var et nydelig sjarmerende troll! Hærlig farger og detaljer! Du er en racer på å lage kort og alt du tar i blir til "gull". Du har veldig talent med andre ord.

    Klem fra HEidi

    SvarSlett
  20. WOW så lekkert kort! Hærlige farver og lekkert pyntet!

    SvarSlett
  21. Hei Laila, og takk for sist!!
    Det var så kosleig å hilse på deg IRL!! Håper det ikke ble siste gangen :))

    Nyyyyydleig kort du har laget!! Vakkert pyntet med flotte detaljer ♥

    Go'klem fra Jannhild

    SvarSlett
  22. Nydelig kort, og det er langt fra enkelt etter min mening! Mange fine detaljer, flott fargelagt.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  23. Takk for sist Laila! Veldig hyggelig å hilse på deg IRL! Disse treffene er supre, og jeg er helt enig med deg i det du skriver om alle de hyggelige, sosiale damene!
    Dette kortet ditt var utrolig lekkert! Liker veldig godt den turkise fargen. Og rammen og bordene ble så stilige. Fint med blingen på bordene også.
    Ha en flott helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  24. Beautiful card Laila...such an adorable image and gorgeous details.
    Hugs Emma x

    SvarSlett
  25. Heldiggris som har så flotte puncher! Nydelig kort med lekre farger!

    Ønsker deg en god helg ☺

    SvarSlett
  26. Dette kortet er da aalt annet enn enkelt, Laila♥
    Det er kjempe nydelig!:)

    Ønsker deg en god helg:)

    Klem Cathrine♥♥

    SvarSlett
  27. Så lekkert et kort, med mange flotte detaljer!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  28. Så herlig kort med bruk av spellbinders,og detaljer med morsomt stempel.Likte godt fargene du har brukt!

    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett