mandag 15. februar 2010

Rose Award :-)

Tusen takk til Guro og Hege for en nydelig rose award!
Setter virkelig pris på det altså:-)
Blir så glad og inspirert av dere begge to...glade scrappedamer:-)
Sender den i retur til dere begge!

Utrolig moro i blogge verdenen med både kjente og ukjente.
Farter rundt i Norge hver dag jeg nå:-)

Ønsker også å sende awarden videre til noen andre bloggere som jeg også setter stor pris på:-)
Elise, Heidi, Nina, Trine, Bodil, Yvonne, Janne og Mette.

Ønsker dere alle en strålende mandag!
Klem Laila.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk! Så koselig!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk. Det var virkelig en overaskelse. Setter så stor pris på denne:)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Grattis med award og tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
    Nydelige kort du har laget under her...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig award. Det var veldig hyggelig å få. Klem

    SvarSlett
  5. Congrats on your award...so beautiful.
    Hugs Emma x

    SvarSlett
  6. Tusen hjertelig takk Laila!
    Setter veldig stor pris på awarden fra deg, og ikke minst alle de hyggelige kommentarene dine i bloggen min!
    Jeg vil med stor glede returnere den til deg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  7. Ååå,så hyggelig! :) Du legger alltid igjen så mange hyggelige og flotte kommentarer i bloggen min og de gleder meg stort hver gang! Award i retur til deg selvfølgelig! :) Klem

    SvarSlett