lørdag 4. februar 2017

Lollipop-kort med Sugar Nellie motiv:-)

Lollipop-kort hos meg idag. Resteark i rosa, grønt og hvitt. Sugar Nellie motivet er malt med distress denne gangen. Fem lag på lag, litt bånd, perler og kjente dies er brukt:-)
Enkel bakside til en personlig hilsen. Noen sommerfugler her og der med perlepynt.
Måtte ha med det fine sugerøret med søte hjerter på også:-) Dette blir et bursdagskort til en jente (eller en dame) som er glad i rosa. Ønsker alle som er innom en strålende lørdag!

7 kommentarer:

  1. Så fint lollipopkort! Artig å lage disse. Kom på at jeg har et lollipopkort jeg ikke har lagt ut på bloggen - det må jeg rette på. :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort du har laget her Laila :-) Flink du :-) Ønsker deg en flott helg :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig lollipoppkort du har laget. Og du har brukt ett av de flotteste stemplene jeg vet om :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig lolli popkort,sarte fine farger og et nydelig fargelagt motiv:)

    SvarSlett
  5. Delikat og fint lolli popkort, med et nydelig fargelagt motiv:)
    Ønsker deg en kreativ og fin uke:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  6. This is so sweet. I absolutely love it. You've inspired me. I want to make one.
    Hugs,
    Carol

    SvarSlett