mandag 6. juni 2016

Long time no see :-)

Sommerlig babykort hos meg idag. Vet ikke til hvem i skrivende stund. Mintgrønne ark, lys aprikos/ivory/hvite roser, blonder, perler, charms og litt bling er med. Pluss masse gluedots som jeg håper ikke syns:-) Ny MS punch i hobbykroken min...me like! Fortsatt masse inspirasjon å hente rundt omkring i bloggene som "brukes":-) Litt stille i perioder...fint man kan blogge etter tid/overskudd og ikke minst lyst. Blogges plutselig igjen!:-) Håper vi alle får en strålende sommeruke!!

9 kommentarer:

  1. Hei og hopp :)
    Nydelig babykort :) Så lekkert pyntet og så herlig bilde.
    Endelig fått lagt ut i bloggen min jeg også.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Hei og kjekk å titte innom igjen. Nydelig kort og herlige farger.
    Ha en fine dag, klem Bente:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort du har laget her :-) Flink du :-) Ønsker deg en fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se at det er liv i deg og bloggen din også. Har ikke vert så mye aktivitet på meg heller, men skal nå prøve.
    Nydelig kort du har laget.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  5. Nydelig babykort!
    Alltid greit å ha noen babykort liggende.
    Jeg lager litt kort ,men ikke alltid jeg er like flink å legge dem ut i bloggen min.
    Ha en fin sommer!!
    Klem

    SvarSlett
  6. For et nydelig babykort! Så mange lekre detaljer du har fått med! Nydelig den nye punchen din :)
    Dere har vel gitt meg opp når det gjelder treff, og det har dere sikkert rett i. Noe er det støtt, denne fredagen var jeg dåpskake-bakehjelper hos datteren min og så måtte jeg forberede burdagsfeiringen til faren min som fylte 93 år på lørdag.
    Veldig hyggelig å se nytt her i bloggen din forresten! Du må gjerne oppdatere litt oftere :)
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Nydelig babykort og mange flotte detlajer som alltid fra deg!!Håper du koser deg i sommervarmen!
    Sommerklemmer fra Kari :)

    SvarSlett
  8. Så skjønt babykort!
    God sommer!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  9. Hei, og godt nyttår! Tusen takk for koselig kommentar :) Håper at vi får se dine kreasjoner i dette året. Klem fra Merete

    SvarSlett