lørdag 22. august 2015

Mitt første rosettkort

...og flere skal det bli:-) Lagde dette kortet på treff igår. 16 scrappeglade damer gjorde kvelden lærerik og koselig! Endelig brukt sugerør på et kort og vimplene er oppklipt fra la-la dies..smart, ikke sant:-) Tekst stempelet fra North Star, KK motiv fargelagt med promakers, roser fra Wild Orchid og sugerør fra søstrene Grene. Blondeservietten fikk jeg av Anne og alle gode råd/dies-lån av Hilde. Tusen takk!
Etter en kjempefin sommer med ett minus..manko av sola!!...nytes herlige solrike dager nå i august istedet:-) Blogges plutselig:-) Ønsker alle som er innom en strålende lørdag!

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort Laila. Ble kanllfint med rosetten. Skjønner jeg må sjekke stemplene til Kari når det blir stempelscrapp i september for dette var nydelig og så fint og klippe ut motivstempelet og plassere på siden :-)
    Har noen sugerør jeg også men har ikke passet og bruke de enda :-)

    SvarSlett
  2. Å,denne var jammen flott,Laila! Dette må prøves!Lekkert som alltid med flotte detaljer!Tusen takk for hyggelig gratulasjon,stolt farmor!
    I dag kommer barnebarnet på besøk og farmor gleder seg stort til lille gullet kommer! KOs deg og håper solen titter frem der du er også!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  3. Så fint kort du ar lagd. Smart med lala-diesvimplene på sugerørene.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Lekkert kort i sarte, duse farger!!! Kjempesmart med bruk av vimpel-dies på sugerør!! Har jeg aldri tenkt på før!!! Lærte noe nytt i dag også...

    Diger klæm!!

    SvarSlett
  5. Et helt nyydelig rosettkort, Laila! Lekkert pyntet med de vakreste blomster. Og stilig med sugerør :)
    Synd jeg ikke får vært med på neste treff, men vi sees vel i det minste på messa :)
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Nydelig rosettkort.
    Lekkert pyntet som alltid.
    Klem Connie

    SvarSlett