søndag 15. januar 2012

Julekort produksjonen startet tidlig i år:-)

I helga har jeg kost meg med å lage julekort!
På dette kortet er det 3,5 Pion ark og 1 bazzil ark, nytt Sarah Kay motiv fargelagt med promakers, North Star Stamps tekst, ny klokke dies, charms og litt attåt:-) Brukt litt glitter og kremfarget perle penn her og der. KOrtet er rå tungt!!
Med fire lags innsider og bakside:-)

Hadde planer om å ha julepyntet hus i hele januar.....men tok alt igår....alle naboer hadde fjæærnet sitt forrige uke:-)
KOmmer sterkere tilbake med kommentering og blogg besøk:-)...fortsatt bare innom å kikker.
Takk for masse inspirasjon!!

Ønsker alle en fin søndag og en kreativ kommende uke!!

29 kommentarer:

  1. Et lekkert julekort, Laila, og nydelig motiv du har skaffet. Skikkelig søtt, og typisk deg. Tunge kort og mange paneler er vel også typisk deg, og det blir bare så nydelig. Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort!Lekkert Sarah Kay motiv og Pion ark!!
    Ha en feiende flott søndag!

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort Laila, greit å være tidlig ute ;)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Nydelig jule kort du har laget. Med mange fine detaljer. Søt motiv.
    Etter å ha sett julekortet ditt tror jeg at jeg også skal tussle inn på hobbyrommet mitt å begynne å lage julekort. I fjor vart det bare 4 julekort på meg. Ha en fin søndag videre.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  5. Å så lekkert dette var og du er jammen god som begynner på julekortene nå:) Og det stempelet er bare så søtt:)
    Ha ei fine uka:)

    SvarSlett
  6. Hei Laila!
    Åh, vilket vackert julkort du har gjort :) Älskar motivet och du har färglagt det så himla fint :) Himla läckra papper också!

    Kram

    SvarSlett
  7. ÅÅåh så nydelig julejort, skjønt motiv og nydelige detaljer :)
    Godt å være hjemme igjen <3
    Åå så skjønn du er, tar det virkelig som et komplemang at du hadde ville vært på Promarkerkurs hos meg :))Tusen takk :)
    Ha en fin uke, Laila godt å se deg mere på banen igjen, det mangler noe kos uten deg <3
    Klem Lill

    SvarSlett
  8. Kjempenydelig og herlig kort, såå lekkert pyntet da, og flotte farger. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  9. Nydelig nydelig, Laila. Syns de Pion-arkene er så fine. Det var det eneste julearket jeg unnet meg i fjor, som jeg kjøpte selv da. Herlige ark. Har nok fremdeles 1 eller 2 år igjen hvor jeg må bruke resteark på julepapirene jeg har. Men så skal jeg handle nytt. :)
    Håper du får en fin uke, og godt nytt år, forresten! Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  10. Nydelig julekort Laila! Jeg beundrer deg som kan lage julekort nå. Selv har jeg pakket ned alt som har med jul å gjøre og det kommer nok ikke fram før etter sommeren engang:)
    Klem, Berit:)

    SvarSlett
  11. Lekkert julekort...kanskje det var nå det er best å lage kort til jul.Mye fint å se her

    SvarSlett
  12. Kjempeflott julekort.Nydelig pyntet og
    den klokkediesen er jo bare lekker.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  13. Lekkert julekort Laila!
    Nydelige farger og flotte detaljer:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  14. Flott julekort i skjønne farger!
    Nydelig pyntet!

    Ha en fin søndag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  15. Så flink du er som starter julekortproduksjonen nå. Nydelig ble det. Det motivet har jeg også, men nå er det jammen ei stund siden jeg har brukt det.

    Må nok lage meg ei Pippidukke ja. :) Hun er et godt symbol på at vi klarer det meste vi setter oss fore. hi,hi

    Ha ei trivelig uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  16. Nydelig kort, Laila, og at det er tungt kan jeg godt forstå med alt det flotte du har med på dette kortet :-) Mange lekre detaljer, og motivet er veldig søtt, nydelig fargelagt. Godt å være i gang med julekortene, ikke sant ?
    Ha en fin uke, Laila !

    SvarSlett
  17. Hei og takk for sist :)
    Nydelig julekort med massevis av søte detaljer. Klokka er så fin, akkurat passe stor.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  18. Lekkert kort!!
    Det er greit å være tidlig ute med juleproduksjonen, jula kommer "som jula på kjerringa" hvert år, i allefall når det gjelder julekortproduksjonen...
    Ha ei flott ny uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for sist :-) Alltid hyggelig med disse treff kveldene :-) Så nydelig julekort du har laget her :-) Den nye klokka di er bare så fin :-) Lekkert med lag på lag kort, men de blir ganske tunge. Du får bruke det til ett "rett i hånda" julekort da veit du ;-) Ha en flott søndags kveld :-) PS: Hadde juletre helt fra til fredan jeg ;-)

      Slett
  19. Nydelig kort og utrolig flott blogg :D

    SvarSlett
  20. Nydelig kort.
    Ja de blir tunge når en pynter med flere lag på alle sidene.
    klem :)

    SvarSlett
  21. Å, dette var nydelig Laila! Leker ark og herlig motiv som er nydelig fargelagt! Lekkert med de flotte panelene og den fine klokken du har fått deg! Klem

    SvarSlett
  22. Hej Laila!
    Vilket underbart julkort, så duktig du är att börja året med julkort.
    Så vackert du har dekorerat och klockan passade perfekt i hörnet, tunga blir de med flera lager papper och dekorationer men snyggt blir det också!!!
    Tack för dina gulliga ord hos mig de värmer!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvarSlett
  23. Hei igjen! Takk for koselig kommentar på bloggen min :) De rosebladene er gamle, tror det er Prima, har de i en liten glassflaske med kork (lokk) og har vel hatt dem helt sikkert i +/- 5 år.
    10. februar er notert. Det hadde vært veldig hyggelig, og jeg tror jeg kan. Skal dobbelsjekke i kalenderen før jeg sier noe endelig. Men det hadde vært innmari koselig.

    SvarSlett
  24. Nydelig julekort med flott motiv!! Godt å være tidlig ute : )
    Gratla med ny klokke dies, den har jeg også kjøpt meg !!

    SvarSlett
  25. Nydelig julekort :)

    Klem Connie

    SvarSlett
  26. For et vakkert kort Laila. Aldeles nydelgi faktisk. Elsker fargene og det flotte trykket ditt. Nydelig fargelagt og akkurat så glitrende som det burde være i julen.

    Håper jeg får til å være med på neste treff på korset. Blitt litt mye her de siste to gangene bare.

    Klem Renate

    SvarSlett
  27. Det er da et vakkert julekort, heldige den som får det.
    ha en fin og kreativ uke.

    SvarSlett
  28. Kjempefint! Jeg har også kommet igang med julekortene allerede nå i januar. Veldig greit når vi kommer til november og jeg ikke trenger å lage på speng da.

    Håper du får en fin uke!

    SvarSlett