fredag 7. oktober 2011

Julekort i grønt/hvitt og lilla.


Med lånt pc og uten redigering legger jeg ut et julekort allikevel:-) Long time no see!!

Brukt Maja ark, noen dies, ny Tilda (for meg:-) fargelagt med promakers, Crop-o-dile med lilla eaylets, MS snøkrystall punch, heklet bånd og litt glitter. God skriveplass på det store hjertet inni.

Har ikke blogget så mye de siste månedene, men har vært innom og kikket litt hos dere alle:-)
Håper snart min egen pc er klar til bruk og at det blir litt mere blogging fremover.

Bare en uke igjen til Ski-treffet! En helg med scrapping, latter og mye moro:-) Og shopping!! :-)

Ønsker alle som er innom en riktig god helg!

37 kommentarer:

  1. Så fint kort Laila! Stilig den bretteteknikken og flott med både hjerte inni til å skrive på og hjertet med koselig juletekst! :) Arkene er kjempe fine og Tilda med juelpakke var kjempe søt i Lilla! :) Greønt, lilla og hvit julekort ble veldig pent! :) Vi sees om ikke lenge nå! Gleder meg! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort, nydelige farger sammen og søt Tilda med pakke.
    klem Sissel

    SvarSlett
  3. Så flott det var...
    Nydelig motiv.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Jeg har sett kortet "live" og det er kjempefint! Hærlig med glitter på kantene og motivet er bare så fint og flott fargelagt!!

    Sees snart:)
    Klem fra gamla!

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort :o)
    Herlig pyntet.

    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Godt å se deg igang igjen, herlig kort du har leget med flotte farger.)

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget. Fint med hjertetagen til å skrive på.
    Nå skjønner jeg hvorfor du ikke har lagt inn noe her på lenge:-)
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  8. Der er hun,ja :-) har tenkt så masse på deg de siste dagene, så nå var d hyggelig å se et innlegg fra deg igjen, og jeg forstår at du også (seff) skal på Skitreffet - jeg gleder meg masse til det !
    Så over til kortet ditt, det er kjempeflott. Nydelig denne brettingen, og de hjertediesene er så fine. Nydelig motiv også :-)
    Ha en fortsatt fin helg, så sees vi snart.
    Klem T.

    SvarSlett
  9. Så flott julekort du har laget Laila. Herlige farger og nydelig stempel!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. Gøy å se et julekort med disse papirene, funket jo det også :)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Hei Laila! Så herlig kort! Du har vel hatt nok å gjøre - men så er du jo ganske produktiv når du starter, eller? Jeg gleder meg til å være med på treffet, bare en uke igjen (minus en dag). Gleder meg til å være kreativ en hel helg sammen med så mange flotte jenter! Jeg har sagt jeg skal sove hjemme, ble så usikker da jeg ble spurt og tenkte jeg får holde ut så lenge jeg orker både fredag og lørdag og så prøve komme meg tilbake tidlig. Jeg bor bare 5 min unna Drømtorp. Sees! Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  12. Hei du skjønne Laila :)
    Så nydelig kort, for en fin fargekombinasjon, grønt og lilla er skjønt :)
    Nydelig motiv, vakker fargelegging og layout og elsker snøkrystallene :)
    Takk for koselige besøk og gode ord :)
    Her har forresten første snøen kommet, så det glitrer så fint ute :)
    Masse klemmer :)

    SvarSlett
  13. Flott julekort i litt annerledes farger og papir. Høres koselig ut skulle til Ski på treff neste helg. Jeg må være hjemme å jobbe. Gleder meg til fredagen etter, for da blir det treff på meg også. Vi ses.

    SvarSlett
  14. Så godt å se att det er liv på bloggen din igjen :-) Riktig nydelig ble dette kortet :-) Stilig med hjerte inni :-) Glimmrende ide ;-) Det telles ned til Ski her på Bjørkelangen også :-) Ha en strålende flott helg :-)

    SvarSlett
  15. Så flott et julekort!
    Og sommerkortet under her likte jeg veldig godt:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  16. Nydelig julekort med flotte papirer, detaljer og pynt.
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  17. This is really gorgeous Laila!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  18. Et herlig julekort. Flotte farger og flott pyntet. Ønsker deg en finfin helg på Skitreffet. Klem :-)

    SvarSlett
  19. Koselig julekort! Fin bretteteknikk, som gir plass til det store hjertet, hvor man kan skrive mer enn bare "God Jul". Liker det godt :)

    SvarSlett
  20. Skikkelig nydelig julekort, Laila! Godt å se at det er liv i bloggen din igjen :-)
    Nydelig Tilda!
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  21. hvor er den bare nydelig

    klemmmm

    SvarSlett
  22. Kjempesøtt julekort:) Jeg har også nettopp kjøpt dette søte Tildastempelet:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  23. Lenge siden jeg har vært i bloggen din Laila... Å kommentere i utfordringsbloggene tar alll min tid...Men nå har jeg kort meg her litt..Sp my fint du har laget i det siste:) Gjett om jeg gleder meg til neste helg:)))


    klem
    Angella

    SvarSlett
  24. Så huggelig å se at det er liv hos deg!:)
    Nydelig julekort Laila.
    Sees til helga!:)
    Ida

    SvarSlett
  25. Hei Laila!
    Välkommen igen :)
    Underbart julkort! Älskar Tildan du använt och pappren är supervackra :)

    Kram

    SvarSlett
  26. Kjempefint julekort. Så flott med grønt og lilla. Pynten er herlig.
    Takk for gode ord i bloggen min.
    Klem May Britt

    SvarSlett
  27. Så koselig at du er tilbake!
    Og et nydelig kort har du laget:)
    Lekre farger og pynt. Søttt motiv også.
    Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  28. Så flott julekort!
    Fine farger og pynt :)
    Bra at du er tilbake på bloggen igjen :)
    Ann Elin ♪♫♪

    SvarSlett
  29. Så fint julekort Laila! Fine farger og fine detaljer! Kjekt at du er tilbake :)
    Ønsker deg en fin uke!
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  30. Kjempeflott kort, så herlig bretting og fine farger, herlig pynt. :)
    Håper å se deg tilbake i full bloggevigør snart. ;)

    SvarSlett
  31. Kortet er jo bare lekkert :)
    Lykke til på Ski-treffet - skulle så gjerne, men blir litt langt for en vestlending.

    Ha en fin dag, Laila.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  32. super flot og gennemført kort
    knus Pia

    SvarSlett
  33. Underbart kort Laila, gillar färgerna och söta Tilda! Tack för dina gulliga kommentare inne hos mig de värmer... :-)
    Ha en riktigt härlig vecka!
    Kramar Ann-charlotte

    SvarSlett
  34. Vilket underbart kort! Superfint målat och härliga detaljer. OCH, du är sååå välkommen tillbaka!
    Kram

    SvarSlett
  35. Fint julekort, og hyggelig du er på tur tilbake hit i bloggverden. Kos deg masse på Ski-treffet :-)

    SvarSlett
  36. Koselig julekort!!
    Kos deg på Ski-treffet : )

    SvarSlett
  37. Nydelig julekort, Laila. Flott bretteteknikk. Fint med tekst på den lekre hjertediesen. Takk for i helgen. Veldig hyggelig å ha deg som "nabo" på bordet. Klem

    SvarSlett