torsdag 14. januar 2010

Bursdagskort

Kortet er laget i lilla og hvitt. To silkebånd, litt blomster (som vanlig :-), splitt binders, perler, charms og noe bling.
QK-Banana Split alfabet(veldig glad i), to forskjellige cookie cuts og stanset ut noen lilla blomster i Bazzil ark.
Arkene jeg har brukt mest av er lilla og hvitt. Det mønstrede arket er jeg ikke sikker på hva heter. Nederst i høyre hjørne skal det stå: enten 60 år eller 70 år. Vet ikke helt hvem jubilant som skal få kortet ennå :-).



Jeg har gjort det samme inni kortet. Til venstre har jeg skrevet this world is a better place because of you. Til høyre har jeg laget plass til bursdags hilsen.
Siste siden er lik disse to og stemplet: hand made with love.

1 kommentar:

  1. Hei Laila! Tidligere i uka var jeg ikke så mye på bloggen og ser at du har lagt ut kort 12. og 13. januar som jeg ikke har kommmentert og så det ikke da jeg kommmenterte siste LO...har vært litt fjerne... ;) Men hadde bare så lyst til å si at jeg synes beggge disse kortene var så skjønne! Nydelige blå/lilla toner og kjempe lekkert hvordan du også har pynta inni kortet.Den qk blomsten du har brukt her som er sånn man bretter opp kronbladene på er så stilig og den "hullborden" var kjempe stilig! Likte også kortet i rosa...Alltid masse lekre detaljer i kortene dine! :) Gleder meg masse til du kommer etterpå! :) Klem

    SvarSlett